Corat - coret Kronee Gathering - Episode 4

hye kroneezen,

ceo nk ucapkan terima kasih bebenor kepada kronee yang attend gathering-episode 4 pada 9 april yg lalu. Credit A+ utk :


1) Rosalinda - sms ko mmg power. to kronee yg macam blur2 ape yg aku maksudkan ni..tunggu, satgi aku citer...
2) nana - kem salam kat mak ko ek..sedap koci dia
3) mila - mee HK ko sampai kembang tunggu aku sampai kan. Sian ko..
4) ct norzila - air oren yg sejuk + tembikai
5) fizah - the acik n nenek to shasha
6) niza - the F1 circuit new driver
7) laily - air nescafe tu cket sgt ler
8) roziah -
9) erwina -
10) aroma -
11) jamil - uncle hijau aka seri muka
12) farijah - the last attendee


Alkisahnya, aku lambat gler petang tu. Sampai PD pun dah pukul 4pm. Sorri banyak2 geng sebab aku settle memasak pun kol 2pm..dan cik biru abes program pun kul 2pm gak. So kul 3pm baru gerak dari Shah Alam. Seriously, my teddy bear En. Niza drive macam F1 circuit driver that evening utk cept sampai ke PD. Alhamdulillah, kami selamat sampai dengan tempoh perjalanan hanya 1 jam. terror kan...kesan sampingan, aku pening dan hampir muntah!


Nak cter pasal rosalinda nyer sms- pergh!! Siyes.....mmg makan dlam beb! Yg kena aku pulak tu....Meh sini aku tepek kat cni ayat dia yer..."xpo, den tunggu ar yo laa . kito kan janji melayu. heheheheh" mak aii...siyesly..mmg menusuk kalbu sms ko tu ros. Dan aku menerimanya ngn hati terbuka. Janji tak buat lagi..ngeh ngeh ngeh.. Pada yang lain..yg tunggu aku jugak..sori k...



So acara potluck petang tu mmg meriah. Aku bawak kuey tiaw goreng, tauhu sumbat bersama muffin pisang. Mila bawak mee hong kong ngn popia. CT bawak air oren siap ada tong lagi...ngn tembikai. Nana bawak kuih muih...ros bawak mee goreng klas ngn tray catering lagi. Laily sampai lewat jugak...bawak air nescafe satu bekas tupperware. Mmg laku nescafe tu, sampai ada yang tak merasa gara2 ct yg bedal sampai 3 cup. Ops..bocor rahsia!!


Erwin sampai ngan aroma. Tq gals for the kacang rebus ngn kuih tokyo. Makan kacang rebus teringat pula cter 'Ada apa dengan cinta'. KACANG REBUS!!! Banyak mende pasal cinta, kalau bukan pasal cinta tak mungkin aku kawen ngn kawan skolah. Hey cinta kat mane2 je....so pada siapa2 yg masih mencari cinta jgn cepat putus asa k. Masih ada ruang utk korang.

Petang tu mmg penuh ngn sesi fotografi...sambil the ladies catch up the latest + basi nye gossip termasuk isu lapuk zaman skolah dulu. While the daddies sebuk layan anak2. Wah....tabik to the great daddies sbb gentleman biarkan all the mummies spent the lovely evening ngan kawan2.

By the way, aku nk kongsi satu cerita sedih. Igt lagi kawan kita siti uzira. Ekceli dia antara the earlierst yg kompom nk join gathering tapi sampai sudah tak nampak bayang. Kisah benarnya -uzira da sampai PD kol 3.45pm tapi tak tau nk carik kita tak mane. ooo...kesian sgt. 2 jam dia berlegar2 kat tepi pantai batu 8 tu mencari kita semua. i called her yesterday, say sorry + ampun. Both pun salah sbb tak simpan no memasing kan. She did update fb status but that day, sape laa antara kita yg masih tgk wall kronee sedangkan kronee sumer da ada kat tepi pantai. Again...so sori uzira. Promise, gathering episode 5 ni kita jumpa k. Miss u soooooooooo much.

Senja semakin larut, terasa pantas sangat masa berlalu. Kejap jek dapat huhahuaha ngn korang. Tak sempat nak catch up banyak mende but anyway, happy sgt sebab dpat jumpe korang. Di akui, this is the best gathering so far.

Pada yang kali pertama join gathering, aku ucapkan selamat datang. Pada yang setia bersama kronee dari episode 1...aku ucapkan terima kasih banyak2 sebab support grup ni. Tanpa kita semua, grup ni tak mungkin bermakna. Pada kronee lain yang belum ada kesempatan utk join, no heart feeling. Tiada paksaan utk hadir setiap gathering yang kiteorg buat, kalau ada masa datanglah. Kalau takde takpe..kite jumpa lain masa. Tak mustahil, ada satu masa nnt aku sendiri pun tak dapat hadir atas sebab2 tertentu.

Utk kronee juga, aku nk bgtau.....bukan aku je yg bleh create event. Sesiapa pun bleh...termasuk laa dogol. Hahaha...Dah episode 4 weh!!!

Piccas ni menjadi penutup utk gathering episode 4 kita kali ni. Again...trimas utk sumer kroneeze. Enjoice all the great piccas ehsan my lovely admin; ct ngan fizah aka biru selendang @ kronee grup.



Salam sayang buat sumer;
ainnLee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Corat - coret Kronee Gathering - Episode 4"

Post a Comment