Minggu Berkasih sayang

Jumaat yang permai i guess, boss takde..keje pun kurang. So aku jalan2 kat wall kronee...melihat2 korang walau dari jauh, walau hanya online. Few mths back, ada beberapa entry yang menarik...bulan lepas entry yg samar2 dari aku...bulan ni...entry yg tak kompom dari achik fatty. Hmmm....to salina, achik fatty..kalau ada goodnews jgn lupe kongsi k. Later we can have baby shower together. A bit too early even u guys not confirming it yet, but i do pray for the best to come for u guys. also utk aku....hik hik.

To Razlin Haiqal & Papa Razi, tahniah atas kelahiran baby kedua. Singgah kat album budak 2 org ni, tapi x jumpe gambar baby terbaru dorang. So lin & razi, if u guys are reading this..jangan lupa upload gbr terbaru k.

Untuk kronee yang masih mencuba, teruskan usaha k. Tak rugi mencuba, lebeh2 lagi segalanya falls under ibadah. (Waaah.....ainnLee ke yg cakap ni..?)

I will declare next week is Minggu Berkasih sayang but aku tak celebrate. Aku celebrate kasih sayang setiap hari..setiap masa. Biarpun dalam cara yang agak berbeza...cinta tetap ada. Korang pun macam tu juga kan...? Tak salah mengungkap cinta, meluah rasa kasih lebih2 lagi pada dia dan mereka yang kita kasihi.

Ok kronee, sekian saja buat waktu ni. Ada masa kita sambung lagi....


Salam sayang,
ainnLee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Minggu Berkasih sayang"

Post a Comment